·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Mayıs 2021 18:17 o kadar güzeldi ki..
Şimdi nasıl tarifini yapacağım bilmiyorum
insan, dostunu nasıl anlatır ki..
hep güzel yanlarından bahseder değil mi dostunu över..
evet bu kitap dostum..
çünkü hem kendisi konuşup hemde benim konuşmama izin veriyor yanlış okumadınız. "Söz Sende" sayfasıyla sizde yazıyorsunuz.. Bu kitabı gerçekten o kadar özel insanlara okutturmak isterim ki. Aslında çok güzel gülüşü olan ama bazı yaşanmışlar, gidipte gelmeyenler için üzülen bu yüzden gülüşü solanlara.. Aslında çok iyi niyetli ama şahit olduklarından iyilikten umudunu kesmişlere..
Kitap kişisel gelişim kitabı..
Dostunuz da oluyor..
Çok çay istiyor bazen sizinde çay içesiniz geliyor..
Baş ucu kitabı yapacağınız ha pardon yanınızdan hiç ayırmayacağınız bir kitap.
Lakin alıp okuduktan sonra rafa kaldıracaksınız hiç almayın deerim çünkü yükseklik korkusu var..
daha destanlarca yazabilirim belki..
çünkü hak ediyor..
hayal kurmayı unutuyoruz bazen bize
hayallerimize tutunmayı, sevgiyi,
huzurla kalmayı, hep gülmeyi
hatırlatıyor..
öğretiyor.
kitabın sonunda hayalleriyle yeşeren, huzurla savrulan, kök salan ve etrafına gölge olan
koca gövdeli ağaç sen oluyorsun