6/10
·208 syf.··
2021 6. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 31 Ocak 2021 16:49
Konusu ve bu kadar popüler olması sebebiyle oldukça heyecanlı başladım, ama çok da beğenmedim nedense. Distopyaları zaten severim, konusu da oldukça özgün olduğundan okumalıyım dedim. Ama anlatım tarzı biraz zayıf kalmış, bir sayfa da başka şey, başka sayfa çok bağlantısız bir konu anlatıyor. Kitabın sonu ise bence aceleye gelmiş, çünkü kitabın başında hiç olmayan bir olayın devamında oluşmuş bir son gibi gözüküyor. Okumayın diyemem, ama yüzyılın en iyi eseri de bu demeyeceğim. Sizin için zaman kaybı olmaz, ama okumaya başlarken çok da umutlu olmayın derim.
Fahrenheit 451Ray Bradbury · İthaki Yayınları · 2022108,4bin okunma
··
52 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.