Puan vermedi·54 syf.··
2021 13. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 06 Mayıs 2021 14:59
Öncelikle şunu söylemek isterim ki kalbime ilmek ilmek işleyen bir kitap oldu. O kadar iyi ve derin hissettirmiş ki bir babanın iç dünyasını. İnce kitaplarıyla çok şey anlatabilen bir yazar Stefan... Mühim olan asla kitabın kalınlığı değil benim için ,mühim olan o kitabın bana ne hissetirdiğidir, bana ne kattıdığıdır. Duygu dolu bir kitaptı. Kalemi o kadar kuvvetli ki kahramanın yaşadığı duyguları siz en içten bir şekilde kalbinizin derinliğinde hissedebiliyorsunuz. Salomonsohn, karısı ve kızı tarafından nasıl dışlandığını ve yalnız kaldığını anlatıyor..Baba bu ihanete uğramış duygusuyla ölüme sürüklenir ve kalbi gerçekten de çökmeye başlar. Kalbi gittikçe ona ağır gelmeye başlar. Ve o kalbi taşıyamaz hâle gelir. Babanın içinde fırtınalar koparken , baba sadece sessiz kalabilmiş . Ve ölümünü beklemiştir. Okunması gereken bir eser...
Bir Kalbin ÇöküşüStefan Zweig · Aperatif Kitap Yayınları · 201920,6bin okunma
·
32 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.