10/10
·624 syf.··
Beğendi
·
2021 6. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 06 Mayıs 2021 03:07
·
Not : Bu inceleme özneldir ve sevdiğim şeyleri abartarak anlatmayı severim . O yüzden kitaptan benim gibi etkilenmemiş ya da benim kadar beğenmemiş olabilirsiniz çok normal renkler ve zevkler farklıdır . . . . Kaz ve çetesi... Kitap Kargalar Meclisi'nin devamı ve bu kitapta daha fazla aksiyon daha fazla nefes kesen anlar daha fazla duygular var dersem yanlış söyleyeceğimi sanmıyorum . Kitabın başı tabi ki Kargalar Meclisi'nin sonu ile bağlantılı ve olaylar bu kitapta daha çok gelişiyor ortalık daha çok kızışıyor . Ah hemde ne kızışmak özellikle sonlara doğru . Zaten bu kitap şu ana kadar üzerini en çok çizdiğim kitap olabilir . Hatta post-it bile kullandım . Sonu için her bir sayfasını okumaya değer . Ama kesinlikle kitapları sırası ile okumalısınız yoksa kitaptan istediğiniz kadar etkilenemezsiniz . sıralama şu şekilde : 1. Gölge ve Kemik 2. Kuşatma ve Fırtına 3. Çöküş ve Yükseliş 4. Kargalar Meclisi 5. Sahte Krallık 6. Yara İzi Kralı 7. Rule of Wolves ( Kurtlar'ın Kuralı - hakimiyeti- ) bu kitap Martı yayınevinden haziran ayında çıkacak Okuduktan sonra bence fantastik serilerinizde rahat ilk üçe girer . Leigh o kadar çok üzerine düşünmüş ki . Zaten her kitabının sonunda kimden ilham aldığını nasıl çalıştığını ya da kimin yardım ettiğini yazıyor ( teşekkür etmeyi de unutmuyor canım ya ) . Bu kitapta ise sondaki teşekkür bölümünde insan kaçakçılığı ile mücadele eden bir siteyi yazmış ve bağış yapabilirsiniz demiş . Bu kadını sevmemek elde değil . Şu zamanlarda kafa dağıtmak için bile olsa şans verim derim . Şimdiden okuyacaklara iyi okumalar ( bu arada Spotify ve Deezer gibi uygulamalarda bu kitaplar için bi oynatma listesi var okurken dinleyim derim . İnsanı havaya sokuyor . ) GELELİM SPOİLERLI KISMA : . . . . Kitaptan o kadar çok etkilendim ki karakter üzerinden gideceğim . Bu arada bir sıralama yok . Jesper : Ah canım sonunda mutlu olduğunu görmek güzel . Hem de Wylan ile . İlk kitaptan beri shipliyordum. Ama o Wylan ile Kuwei'yi karıştırdığı yerde kahkaha attım . Ve o gücünü kullanmamasına rağmen hasta olmadığı yerde anlamalydım . Ama olsun Wylancığım çok güzel anlattı . Wylan : Çok tatlı çok içten bir yapısı var ya . Babasına o ''Ne istersen anlatırım yeter ki daha fazla canımı yakmalarına izin verme. '' dediği yerde de kahkaha attım . Ve en önemlisi Wlan 'ın annesi için mücadele etmesi , direnmeye çalışması en azından , çok güzeldi . Sonunda da mutlu olmasına ben daha çok mutlu oldum . Inej : Bıçakların kraliçesi . Sana saygı duyuyorum . İnançların bana ilham oluyor . Sonunda istediğine kavuştuğun için çok mutluyum . Hak ediyordun . İnsan kaçakçılığı hakkında yapmak istediği şeylerde çok güzel . Leigh karakterlerini çok güzel yazıyor . Nina : Vatan severleği çok güzel ancak " Acaba çeteye ihanet edecek mi ? " boyuta getirmesi biraz kötü . Inej'i dinleyip Matthias'ı bırakması o anda ağladım ya . Çok duygsaldı . Rule Of Wolves da bölümlerini okumak için sabırsızlanıyorum. Matthias : Of canım benim bok yoluna gitti ya . Gerçekten çok saçmaydı ve çocuğa sinir olmamak elde değil . Ama Matthias böyle düşünmemi istemezdi. Kaz : Fıçının patronlarından biri. Sonunda istediğini aldı ve kesinlikle hak ediyor . Karakterin değişmemesi çok iyiydi . Çünkü ben belalıyım diyip sonra pamuk olan tiplerden gına geldi . Ama Kaz cidden Ineje dediği gibi kaldı . Bu seri her şeyi ile benim için çok özeldi ve bende harika bir duygu yaşattı . Çok bağlandım :') Umarım sizde kitabı beğenmissinizdir .
Fantastik
Sahte KrallıkLeigh Bardugo · Novella Dinamik · 20173,260 okunma
·
35 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.