Six of Crows Serisi 2

Sahte Krallık

Leigh Bardugo
Reklam

Yorumlar ve İncelemeler

"Saygı görmeyi istemezsin. Onu hak eder­sin."
10/10
·624 syf.··
Beğendi
·
2025 37. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 01 Ağustos 2025 15:32
Bu inceleme bir yere kadar spoiler'lı olacak. O kısım geldiğinde belirteceğim zaten. Ee o zaman geçelim incelemeye. Bu nasıl bir seriydi? Nasıl bu kadar harika olabilir? Kargalar meclisini okuduğum ilk dakikadan beri bunu düşünüyorum. İlk kitabın incelemesinde de demiştim ben bu seriyi hangi yollarla övsem acaba diye. Ama anladım ki övemeyeceğim kadar güzel. 10 tane kitabı olsa bile hiç sıkılmadan okurdum öyle bir mevzu bende. Yani ne söylesem bu kitap serisine yetersiz kalacakmış gibi hissediyorum. Karakterleri olsun, olay örgüsü olsun kusursuzdu benim için. Hep aynı şeyleri tekrarlıyorum ama bu seriye olan sevgimi anlatabilmek için doğru kelimeleri bulamıyorum.Okuyup deneyimlemeniz lazım. Ben bir daha 'found family' temasının bu kadar güzel işlendiği bir kitap okuyacağımı düşünmüyorum. Kargalar meclisi okuyabileceğim en iyi 'found family'. Bu kitabın temposu ilk kitaba göre daha yüksekti. Olaylar hiç durmadan ilerliyordu. Yazarın kaleminden falan bahsetmeyeceğim çünkü çok bahsettim bundan tekrarlamak istemiyorum aynı şeyleri. Bu kitapta karakterlerin geçmişini daha detaylı görüyoruz. Ve hepsinin geçmişi o kadar kötü ki. Geçmişi beni en üzen wylan oldu. Yaşadıkları, babasının ona yaptıkları falan. Kitabın içine girip ona sarılmak istedim. Gerçi hepsi için geçerli bu.. !!!!Bundan sonra anlatacağım kısım spoiler'lı olacak.!!! Matthias asla böyle bir sonu hak etmedi. Hala yazarken duygulanıyorum ki o kısımda salya sümük ağladım. Uzun bir süre atlatamayacağım gibi o kısmı. Nina'yı görmek için yarali olmasına rağmen gelmesi.... kalbim çıt. Beklemediğim bir şeydi kesinlikle. Bardugo'yu asla affetmeyeceğim bunun için.... :( Ve Kaz’ın Inej için ailesini bulması... Of ben o kısımda Inej den daha mutlu oldum. Kaz sen harika birisin. Ayrıca el ele tutuşmaları, İnej'in
Duygu ve Düşünce
Sahte KrallıkLeigh Bardugo · Novella Dinamik · 20173,262 okunma
o kadar isimin arasında bide buna zırlicam simdi
Puan vermedi·624 syf.··
2024 47. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 19 Temmuz 2024 16:45
*spoilerliiii* bu incelemeyi yazmaya çok korkuyorum. kafam çok karışık yanlış bir şey söylersem nedeni budur. uyarımı da yaptığıma göre başlayabilirim. kitap bence kesinlikle sürükleyiciydi her ne kadar benim vaktim olmasa da. bir de gereksiz uzatıldığını düşünüyorum ama bundan şikayetçi değilim daha fazla olsa onu da okumak isterdim. yine ve yine bir yerden bir yere geçerken ki betimlemeleri az buldum. neden ben mekan değiştirirken mala dönüyorum? bir de biz bunu yapıyoruz ama neden yapıyoruz? hep bu soruyu sordum kitap boyu. kaz, bir önceki incelememde toksik değildi demişim bazen kendimi anlamıyorum. bence toksik gibi ama yaşadıkları, büyüdüğü yer, yaşam koşullarından zart zurt nedenlerden bu hareketleri bana batmıyor. hep şey diyorum o kaz bir bildiği vardır. onun dışında kaza bayılıyorum. inej ile o kadar shipledim ki damarlarımdan ship akıyordu ama bilin bakalım ne oldu? *bir tane bile kiss sahnesi yoktu, ya yazar hanım amacınız neydi? nina ile matt ayvaları yerken benim shipimin günahı neydii çok sinirliyim* inej, en sevdiğim karakter olabilir onun her şeyi mükemmel next. wylan ve jesper, tabiki wylan’nın ihanet edeceğini düşünmedim yapmadıda zaten turuncu kafalı portakallı popkekim. jesper’ın kuweiyi öptüğü yerde iflas etmiştim, gülmekten evi inletmistim ayy hala faw sahnelerimden. ayy bunlar bile kiss yaptı benimkiler hala anca el el tutusuyo. neyse sakinim. nina ve matthias, ağlim mi simdi? hayır ama boyle olmamalıydı. of of ilk kitapta matt’e ısınamamıstım ikinci kitapta sevdim, çocuğun basına gelene bak ya annecim seni üzenleri söyle bana! nina en sevdiğim 3. karakter sanırım tam bir ikon. kitabın sonunda mutlu olamadım mutlu bitti kısmen ama mutlu olamadım allah hepinizin belasın- neyse leigh bardugo hanımı bir bulsam çok güzel şeyler konusucam
Sahte KrallıkLeigh Bardugo · Novella Dinamik · 20173,262 okunma
Azizler ve Ghezen aşkına kitabı bitirdim!
9/10
·624 syf.··
2025 166. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 12 Ağustos 2025 11:16
Böyle dedim ama bitmese miydi diye de düşünmüyor değilim. Öncellikle biraz kitap hakkında spoilersız konuşmak istiyorum. Bu kitap diğer kitaba kıyasla bence daha ağırdı. Hem duygusal olarak hem de pacing olarak temposu biraz daha düşüktü bu yüzden oldukça zorladı beni yine de karakterler cok iyi oldukları icin insanin okuyası geliyor. Kitabi da bu şekilde bitirdim zaten diyebilirim. Cok büyük bir eksik mi? Hayır, aslında değil. Sadece ilk kitabin temposu bu kitaba kıyasla daha iyiydi bu yüzden aralarında bir puan fark var. Simdi spoiler konuşacağım biraz, okuyacak olan varsa durmasın ve okusun bu seri okuyacağınız en iyi serilerden biri zaten. Sonu beni cok parçaladı ya Matthias'in ölümü o kadar gereksizdi ki. Sen git iki kitap boyunca bir karaktere en iyi karakter gelişimini ver sonra Fjerdalı çocuğun teki gelsin onu öldürsün. Kalbimi çok kırdın Leigh, çok. Başta size Jesper ve Wylan ikilisine cok isinamadigimi ama zamanla onları da kabul ettiğimi söylemiştim. Bu kitapta sahneleri daha çoktu ve şahsen cok tatlı olduklarını düşünüyorum. Gelelim Kanej... Kaz ve İnej'in aralarindaki hiç kapanmayacak mesafenin bir az daha azaldigini hissettim bu kitapta. Kaz nihayet zırhını çıkarabildi. Aldığı gemiyi verirken de eldivenli gitmemesi cok güzeldi. Kaz ve İnej'in sonu aslında İnej gitmesine rağmen kötü bitmedi çünkü sonuçta ikisinin de düşmanları ortak. Kaz Fıçı'nın kralı olarak hayatına devam ederken İnej'de karşısına çıkan köle tacirlerini avlayacak. Bence ikisi icin de güzel bir son. Ah Nina ah... Kaderinde ne vardı ama kitapta ne oldu gerçekten dedirtiyor.. Nikolai, Matthias'i almayı bile kabul etmişken bu gerçekten olmadı ya. Çok eksik kaldı. Yine de Nina'nin bu kitaptaki güçleri olağanüstüydü. Güçlü karakterler her zaman bir adım öndedir. Gölge ve Kemik
1000Kitap
Sahte KrallıkLeigh Bardugo · Novella Dinamik · 20173,262 okunma
10/10
·624 syf.··
2025 58. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 15 Nisan 2025 11:18
Elveda Kargalar Meclisi. O kadar ama o kadar güzeldi ki anlatamam. Lütfen bu seriyi okuyun sonra okutturun.. Bu kitaba seri ile vedalaşmak istemediğim için başlamamıştım ama dayanamadım (ToT) O karakterler neydi öyle yaa hafızamı kaybedersem birileri lütfen bana bu seriyi tekrar tavsiye edebilir mi? Bu sorumluluğu alanlara çok teşekkürler.. Karakterlerin hikayesi çok güzel tamamlanıyor sadece iki kişi hariç okuyanlar bilir spoiler olmasın diye söylemiyorum ama okulda ağlamamak için uğraşan bir tek ben değilimdir umarım. Inej ve Kaz' ın ilişkisi bu kitapta belirginleşiyor ve şöyle ki ikisinin arasında geçen bu konuşmaların hepsine kalbimin bir parçasını bıraktım artık kalpsizim. Nina ve Matthias da çok güldüren ve kitaba renk katan bir çiftti. Jesper ve Wylan çok bağlanamadığım karakterlerdi ilk kitapta, bu durum değişmedi. Kitaptaki olaylar Kaz'ın ve ekibinin hayaleti kurtarmak ve paralarını almak için harekete geçmeleriyle başlıyor. Genel olarak baktığımızda da bu hedefler dışında çok fazla olaylar olmamasına rağmen zeki ve karizma karakterimiz bizi şaşırtmayı başarıyor. Kitap çok çok akıcı ve farklı karakterlerin gözünden anlatılması daha akıcı yapıyor. Örneğin Inej bölümün sonunda bir olay yaşıyor ve tekrar onun bölümüne gelmek için hemen devam ediyorsunuz misal bir sonraki Kaz ise Kaz da bölüm sonunda olay yaşıyor öyle öyle bir bakıyorsunuz 200-300 sayfa gelmişsiniz. Smut yok insanlar zaten yaka silktiler artık, smut olmadan aşk olmaz sanıyor yazarlarımız ama bu seri olabileceğinin kanıtı. Kendi 14 yaşımdaki halime göre düşünürsem 14 ve üstü okuyabilir derim. SPOILER Ah Matthias ah illa finalde biri ölecek. Hadi Matthias neyse de Nina ne olacak ya Nina mutlu sonu hak ediyorduuu. Ve Kaz ile Inej.. o final çok güzeldi. Kaz yapmadığı şeyi bırakmadı Inej için ya
Sahte KrallıkLeigh Bardugo · Novella Dinamik · 20173,262 okunma
10/10
·624 syf.··
Beğendi
·
2021 26. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 15 Haziran 2021 18:44
DİKKAT SPOİLER İÇEREBİLİR ----------------------------------------------------- Kafam çok karışık. Kafam çok karıştı. Her şey çok karışık... Kargalar Meclisi'nden sonra inanılmaz sarstı. Bu kadar güzel bir serinin, kitabın bitmesini istemediğim için kendimi yavaş okumaya zorladım. İlk kısımda becerebilsem de sona doğru olayların sürekli sarpa sarması, yazarın yeni bir heyecan yaratması veya yarattığı heyecanı bölüm sonunda yarım bırakıp ekibin diğer bir üyesini anlatmaya devam etmesi nedeni ile bir an önce bitirdim. Bu harika kitap ile müthiş bir serinin daha sonuna gelmiş oldum. Gerçekten eğlenceli, entrika dolu korkusuz karakterlere sahip nadir favori serilerimin arasında yerini aldığını rahatlıkla belirtebilirim. Nitekim böyle bitmemeliydi. Sürekli planların suya düşmesi, Kaz 'ın kendini İnej nedeni ile iyileştirmeye başlaması, adım adım alınan intikamlar sürekli beni kitabın içinde tutmayı başardı. Ancak kendimi nedense herkesin çatışmalardan sağ çıkacağına inandırmıştım. Matthias'ın da zaten bu çatışmaların hepsinden sağ çıkması ve sonunda acıdığı bir yandan kendini görüp umutla baktığı bir drükselle tarafından öldürülmesi beni esas sarsan şey oldu galiba. Kaz'ın Pekka Rollings' i adım adım yok etmesi, kurulan planların hepsi müthişti ama son böyle olmasaydı keşke. Bir yanım aslında böylece kitap tamamlandı, ironi oldu ama hüzünlü fakat umutlu bitti diyor diğer yanım ise saçmalık diye bağırıyor. Sonunda Kaz'ın İnej'e yaptığı jest her ne kadar içimi tekrar umutla doldursa da Matthias'ın ölümünü hiç beklemiyordum...
Sahte KrallıkLeigh Bardugo · Novella Dinamik · 20173,262 okunma
4/10
Benim bu yazarla işim bitmiştir.Grisha Evreni Serisini de okuyup beğenmemiştim.Ki onu bırakmayıp sonuna kadar okumak için kendimi zorlamanın tek sebebi bu seriyi okumak içindi.Maalesef bu seri de beni büyük bir hayal kırıklığına uğrattı.Bunu söylediğime kendim bile inanamıyorum ama Grisha Evreni bile daha akıcı ve tahammül edilebilirdi.Bundan daha kötüsünü yapamaz diye düşünmüştüm.Ama bunu başarmış. Öncelikle sebebini kendim de bilememekle beraber karakterlerin yaşlarının küçük olması (16 15 yaş aralığı) beni rahatsız etti.Ki ilk defa genç karakter de okumuyorum yani.Ama buradaki karakterlerin yaptıkları yüzünden (boyun kırmaya kadar her şey ellerinden geliyor) bir türlü yaşlarını kabullenemedim.6 karakterden sevdiklerim olmasına rağmen yapılan saçma hatalar (çok fazla hata) yüzünden hep sıkılarak okudum.Olaylar sürekli şöyle ilerliyor.Kaz karakterimiz zekice planlar yapar ama gruptakilerden biri yüzünden hepsi suya düşer, Kaz gene plan yapar ama karşı taraf daha zeki çıkar ve gene plan suya düşer, Kaz gene plan yapar mekan zaman uymaz şansızlıktan gene plan çöker.Koca kitap boyunca bunları okudum.Hep plan hep plan hep plan.Duyguları yansıtma açısından eksikti.Bir geçmiş zaman bir şimdiki zaman bi gelecek planlarını okuyup durmak yorucuydu.Ters köşeler vardı ama gram heyecan yaratmadı bende.Hep şu modda okudum; Jesper da mı Grisha çıktı iyi tamam.Nina parem içmek zorunda mı kalacak şimdi iyi tamam vs vs.Hep böyle geçti. Birinci kitapta bırakabilirdim ama yinede ikinci kitaba şans vermek istedim.Vermez olaydım.Son 200 sayfa kala bıraktım yoksa beni Read Slump a sokacaktı. Bu seri benim için tam bir zaman kaybı oldu.O kadar okunacak seriler varken buna harcadığım zamana üzülüyorum.
İnceleme
Sahte KrallıkLeigh Bardugo · Novella Dinamik · 20173,262 okunma
Sahte Krallık Kitap Yorumu
7/10
·624 syf.··
Beğendi
·
2023 19. kitabı
Koşullar her zamankinden daha zor, kaybedilecek şeyler ise daha değerli. Kaz Brekker ve ekibi, hayatta kalacaklarına inanmadıkları bir soygunun üstesinden gelmeyi başarır. Fakat büyük ödülü paylaşamadan kendilerini tekrar ölüm kalım savaşının ortasında bulurlar. Grisha dünyasının kaderi, şehrin karanlık sokaklarındaki intikam savaşına bağlıdır. Kaz ve ekibinin ise ne pahasına olursa olsun bu savaşı kazanmaktan başka çaresi yoktur. • Selamlar! Fotoğrafta gördüğünüz kitap Kargalar Meclisi'nin ikinci kitabı. Konusunu spoilersız anlatmak pek mümkün değil çünkü ilk kitapla bağlantılı ve ne dersem spoiler olur. Diyebileceğim şu ki Kaz ve ekibi hakkı olanı almak için mücadele ediyor ve dolaylı yoldan ucu grishalara da dokunuyor. Konunun işleyişi oldukça güzel olsa da ilk 150-200 sayfası bana akıcı gelmedi. Çok ağır gelişmişti her şey. Kaz Brekker zekâsıyla beni defalarca kendine hayran bıraktı. Tam olarak bir ekip olmaları ve bütünleşmeleri çok çok güzeldi! Birbirlerinin arkasını bu sefer 'arkadaş' ya da daha fazlası oldukları için kolluyorlardı. Bu kitap da dil olarak her zamanki güzelliğindeydi. Karakter gelişimleri ilk kitaba göre çok daha iyiydi. Özellikle Kaz, Inej, Jasper ve Mat oldukça güzel işlenmişti. Kitabı fazla uzatmamasına rağmen o kadar ana karakterin karakter gelişimini mükemmel bir şekilde anlatmıştı. Grisha serisini okuyanlar için: Tanıdık karakterlerimiz vaaar! Zoya, Genya ve Nikolai'yı görme şansını elde ediyoruz. -çok duygulandım- Kitapta sevmediğim noktalar oldu. Bana kalırsa kitap ilk kitabın güzelliğini taşımıyor. Beklenmedik ve bence hiç hoş olmayan önemli bir olay vardı. Bu da baya sinirimi bozdu. Ağlayarak kitaba kafa atıyordum en son. Kaz&Inej çifti ve onların karakter gelişimi olmasaydı hiç bile sevmeyebilirdim. Sonunun biraz açık uçlu
Edebiyat
Sahte KrallıkLeigh Bardugo · Novella Dinamik · 20173,262 okunma
6/10
·624 syf.·
Beğendi
·
2021 2. kitabı
Ben her yorum yaptığımda, bu kadının fanları bana irite oluyordur ama bunu pek önemsemediğimi bilirsiniz. Yazarı kara listeme aldığımı söylemiştim. Okuma listemden atamayacak kadar karakterlere düşmüş olsam da bu saatten sonra aramızda bir şey olamaz Leigh. Alıntı bu yazara olan duygularım daha çok. Hoş, ben kendisine Grisha serisinden sonra zerre güvenmiyordum ama bu kadarını da yapmaz diye düşünmüştüm. Yapmış. Yorumum çok uzun olmayacak çünkü gerçekten bu kadına daha fazla sövemem, bu bile yoruyor artık. Bakın ilk kitapta birkaç teknik kusur, tür itibariyle canımı sıkmıştı. Yani hakkını vereceksin derler ya, o eksikti biraz. Çok değil ama benim için yıldızlı 5 değildi hissiyat olarak. Seriyi sevme sebebim kurgusu değil karakterleriydi. Bu kitapta kurgu o kadar iyi başladı ki kalbim ağzımda okuyordum, karakterlerin dördüne kalbimi bırakmıştım. Yazar kalemini daha iyi kullanıyordu ve inanın 570 sayfa boyunca okurken sadece mutluluk, heyecan, zevk hissiyle doluydum ve KİTAP OKUMAK HARİKA BİR ŞEY, TEŞEKKÜR EDERİM ALLAH'IM, modundaydım. Canlı ders sebebiyle kalan yaklaşık 80 sayfayı akşama bırakmıştım ve sonra ders biter bitmez koşup okumaya başladığımda saçımı başımı yolmak istedim. Seriyi okuyup sevenler sanıyordur ki mesele yaptığı o acımasızlık ama hayır, ben cidden mantığı sevginin önüne koyarım. Okurken bile. Mesele son 80 sayfanın ilk 570 sayfanın tüm mantığı, detayı ve özeninden yoksun oluşu. Sanki biri kadını köşeye sıkıştırmış ve hadi, ne olacaksa yaz demiş gibiydi. Kafasına aldığı darbe sonucu Grisha serisini yazan kadın geri gelmiş gibiydi. Çat çat çat. Bu kadar. Bye. Yazdığı son tam olarak bunu hissettiriyor. Tüm kitabı 6 karakterin gözünde detaylı bir şekilde, ne yemeyi sevdiklerinden tutun da annesigille en son yaşadığı olaya kadar anlatıp bunu yapamazsın.
Sahte KrallıkLeigh Bardugo · Novella Dinamik · 20173,262 okunma
Bayıldım bayıldımmmm
10/10
·624 syf.··
2026 14. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 27 Mart 2026 17:25
"Senin için gelirdim, yürüyemiyor olsam da sürünerek gelirdim." Uzun zamandır böyle güzel bi seri okumamıştım, fantastik okumayı çok ama çok seviyorum. Buna rağmen herkesin sapığı olduğu Acotar'ı ya da cam şatoyu beğenmemiştim-deli gibi fanı olmamıştım- ama six of Crowns benim için çok ama çok değerli ve yoğun bir duygu bulutu içinde okudum. Altılı arasında tek bir sevmediğim birey bile yok. Hepsi ayrı ayrı çok ama çok değerliydi. Sıralama bile yapamıyorum ya, o kadar güzel bir seriydi ki zaten öneri incelemesi değil hayranlık incelemesi olsun diye ikinci kitabın incelemesini yapmak istedim. Bu arada Kaz'a ölürüm, ağlattın be adam, bu nasıl bir melankolidir. Spoilerli kısım, O kadar yazılması gerektiği gibi yazılan bir kitap ki, beni memnun etmeyen tek kısım matthias'ın sonu. Çok gereksizdi ama hayatımız da talihsizliklerle dolu zaten. Öyle çok afilli bir sonu olmadı ki gerçek hayatta olsaydı da tam olarak böyle beklenmedik bir anda beklenmedik bir yerde ve beklenmedik bir kişi tarafından olurdu. Kaz'ın hastalığını aşamamış ve İnej ile tam olarak hakettikleri sona ulaşamamış olmaları tam olarak beklediğim şeydi. Ben onları böyle, temassızlığa ve engellere rağmen birbirlerine olan bağlılıklarıyla o kadar çok sevdim ki. Gerçek bir aşk gibi hissettirdi. Birbirine dokunamayan ama tensel hiçbir şey yokken koşulsuz sadakatle sarmalanmış iki insan. Beni büyülediler. Wylan ve Jesper bu hikayenin kazananları oldular, ikisi de mükemmel karakterlerdi. Ve Nina'm, o da bence bu hikayenin tek kaybedeni. Fjerdalı'sı ile daha güzel bir sonları olsun isterdim. Sissoylu serisinden sonra favorimdir artık, Grishaverse serisi iyi ki var lütfen okuyun!!
1000Kitap
Sahte KrallıkLeigh Bardugo · Novella Dinamik · 20173,262 okunma
Her zamanki gibi bayıldım
10/10
·624 syf.··
2023 30. kitabı
Öncelikle spoisiz kısmını yazayım: İlk kitaptan spoi olmaması için sadece yüzeysel geçeceğim. Kargalar meclisi kadar güzeldi. Sayfa sayısı fazlaydı fazla olmasına ama yine 3 günde bitti. Bu sefer okul vardı bir de. İlk kitapta imkansız bir kaçırma planını okurken bu kitapta Kaz'ın Katterdam'ı altüst etmesini okuyoruz diyebilirim. Ortalık çok karışıyor. Kitapta birçok olay oluyor ve okurken diyorum ki "aha, yine bir şey ters gidecek" Ve gidiyor. Sonra Kaz o terslikleri lehine çeviriyor. Harika bir şey ya. Spoili kısım: Van Eck'in İnej'i kaçırmasının ardından olanları okuyoruz. Kaz daha asabi olmuş ve Hayalet'i olmayınca herkese işe yaramaz gözüyle bakıyor. Karmaşık bir planın ortasında başlıyoruz hikayeye sonradan her şey yerli yerine oturuyor. O plan içerisinde Kaz'ın avukatın kızıyla yaptığı konuşma favorimdi ösçfçeşfdöfö bende bile travma yaptı zavallı kızı düşünemiyorum. Sonrasında İnej'in kaçma girişimlerini okuyoruz. Bir anlığına cidden başardı sanmıştım. Ayağına balyozu yiyeceği kısımda ise çok korkmuştum. Neyse ki öyle bir şey olmadı. Bir de bunların yanında Nina'nın güçlerinin değişmesi vardı. Tam anlamadım ama artık ölü şeylere hükmediyor galiba. İnej'i kurtarma planlarının içinde Van Eck'in karısını kaçırmaları da çok komikti. Kaz bile delirme raddesine gelmişti. O kısımlarda kahkaha atmıştım. Hele Kaz'ın "Belki de planı budur" dedikten sknra Jesper'in "Bizi delirtmek mi? Şeytanice." dediği yer harikaydı lsöfdçgçeöfç Sonra İnej'i kurtarıyoruz ve asıl olaylar resmen başlıyor. Kaz yine bir sürü planlar yapıyor. Her zamanki gibi ilk yaptıkları plan suya düşüyor ve daha kötü bir duruma geliyorlar. Sonra Kaz o durumları lehine kullanıyor. Kaz'a bayılıyorum ya! Yemin ederim hayalimdeki kitap karakteri. Bir de Shuluların garip mekanik uçan insanları gibimsi bir
Sahte KrallıkLeigh Bardugo · Novella Dinamik · 20173,262 okunma

Yazar Hakkında

Leigh BardugoYazar · 20 kitap
Leigh Bardugo Kudüs'te doğmuş, Los Angeles’ta büyümüş ve Yale Üniversitesi’nden mezun olmuştur. Hollywood’da yaşıyor.