Daha ikinci kitabı bitirmedim ama ikinci kitabın bir tık daha iyi olduğunu düşünüyorum. Bence beklentin yüksek olsa bile beğenebilirsin. Benim beklentim yüksekti ilk kitaptan dolayı ama şu an hayal kırıklığına uğramadım
Ne olur bardugo 3. bir kitap daha yaz. Ben hiç bu karakterlerden ayrılmak istemiyorum. Hep aynı şeyleri dile getiriyorum ama gerçekten değiyor şu seriye, okurken içimde de kelebekler uçuşuyor sankii🥹. Nasil bitireceğim şu kitabı bilmiyorum.
Alıntıları yarın atarım ya üşendim şuan. Ayrıca 2 günde 100 sayfa okudum cok yavaş bir okuyucuyum ve dikkatim cok çabuk dağılıyor. Şuna bir çözüm bulmam lazım.(boş yaptım.)