·496 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Mayıs 2021 17:45 Çok güzel bir kitap okudum. Çocukluk dolu, insanlık dolu. 70 ler ve 80 lerde çocukluğunu yaşamış kişilerin muhakkak okuması gerektiğini düşünüyorum. Zira günümüzde olmayan güven, insanlık, zanaat, orta direk kavramlarının nasıl olduğunu günümüz gençlerinin de görmesi gerek. Okuyun okutun efendim