Herkese merhaba. Daha önce çocuk kitaplarını okuduğum Ömer Fikret Şen yazarımızın romanını okudum bu sefer. Kitabın girişinde kısa bir 90'lar yılı anlatılıyor. O yıllarda çocuk olan Hasan, Ramazan ve Bülent'in mahalle anılarıyla başlıyor. Daha sonra 2015 yılına uzanıyor ve farklı karakterler (Cüneyt, İsa, Nihal) devreye giriyor. Nihal ve Cüneyt evli bir çift ve her sene Antalya'ya tatile gidiyorlar. Cüneyt tam bir golf aşığı. İsa ile de bu tatil sırasında tanışıyor. Golf öğrenmek isteyen İsa'ya, Cüneyt seve seve yardımcı oluyor. Ama İsa'nın ilk topa vuruşunda doğal bir yeteneği olduğunu keşfedip peşini hiç bırakmıyor. Türkiye şampiyonası ve ardından dünya şampiyonasına uzanan bir yolculuk. Ben bütün bunları okurken ilk başta anlatılan hikayeyle ne alaka, acaba nasıl bağlanacak diye düşünüp durdum. Kitabın sonunda aldım cevabımı. Böyle bir son, böyle bir bağlama beklemiyordum. Gayet sürükleyici, akıcı bir kitap. Okumaya başlar başlamaz 1 günde rahatlıkla bitirebilirsiniz. Keşke hemen bitmeseydi de karakterlerle daha bir uzun yolculuğa çıksaydım dedim.