·72 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Mayıs 2021 05:18 Zweig gençlik dönemi yapıtlarından Kızıl da öğrenim için Viyana ya giden genç tıp öğrencisinin büyük kentin gerçekliğine uyum sağlamak ve yetişkinliğe adım atma sürecini anlatır.Tıp ve sağlıkla alakası olanlar kitabın isminden konusunu çıkara bilir ki kızıl ölümcül bir hastalıktır,tam herşey düzeldi herşeye yeniden başladım derken ölmek neden. Yaşanacak onca şey varken ne olursa olsun çekingen, utangaç, assosyal olma kır kabuğunu çık o dünyadan kendi pencereni aç açıl yeni denizlere açılmaktan korkma ölüm şah damarın kadar yakın. Ve Zweig bir kez daha şaşırttı bizi kitabı bitirince başımı hafifçe sallayıp vay be diyosan tamamdır.