#sahabeiklimi ℳüTℰᏉᎯℤıᎾᏦUℛℋᎯℕıℳ vesilesi ile kitaplığıma kattığım 4ciltlik bir eser. Rabbim yazarından da, Yayınevi den de ( Siyer Yayınları) okumama vesile olandan da aldığım İnfak Kitapçısı ndan da Allah razı olsun.
Her bir bölümde ayrı bir sahabi nin hayatını öğrendim. Bazılarını okurken hüzünlendim, bazısında hüngür hüngür ağladım ama okumaktan çok keyif aldım #elhamdülillah. Toplam 20 #sahabi hayatı var. Muhakkak kitaplığımızda olmalı diye düşünüyorum. İnşallah setin diğer kitaplarına #ramazan sonrası devam