·192 syf.····Okunma: 06 Mayıs 2021 00:15 Öncelikle kitaba başladığınızda kafanız bayaa karışabilir. Yazarın dilini çözmekte başlarda çok zorlanıp kitabı yarım bırakmak isteyebilirsiniz . Benim de istediğim gibi :) Fakat biraz okuduktan sonra oldukça akıcı ilerliyor ve kitap aniden sizi içine çekip yaşatıyor diyebilirim.
Yazarın okuduğum ilk kitabı ve kesinlikle son olmayacak.
Diğer kitaplarını temin ettim bile.. İlk fırsatta onları da okuyacağım.
Hayatımızda kalıplaşmış davranışlar vardır. Örneğin; sokakta kendi kendine sesli gülünemez. Romanın karakteri C. de bu kalıpların içine sığmıyor, bir kalıba girmeyi reddediyor. Oldukça keyifliydi Aylak Adam'ın yaşadıklarını okumak. Vazgeçmeyin..
Keyifli okumalar diliyorum :)