·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Mayıs 2021 10:54 · Ah İçimizdeki Şeytan...
Okurken ilk sayfalarda biraz sıkılsam da sonra olay örgüsü içine çekti beni.
Kim bilir belki yarım kalan aşklar, belki de karakterler çekti beni kendine.
Ah Macide, ah Ömer, ah Bedri... Okurken zaman zaman kızsam da her birine, umarım bir gün bir yerlerde karşılaşırız yine..
Güzeldi, tadı kaldı damağımda, yarım kaldı içimde bir şeyler.
Ama dediği gibi Sabahattin Ali'nin; İçimizde Şeytan yok... acizlik var, tembellik var...
Mutlaka okuyun.
İyi okumalar.