·172 syf.····Okunma: 02 Mayıs 2021 22:54 Kitabı okumaya başladığımda hiç beğenmeyeceğimi hatta bitiremeyeceğimi düşünmüştüm.Fakat yazar kalemiyle hikayeyi çok başarılı bağladı,hayata dair güzel öğretileri vardı.Kitabın sonunda yüzümde aptal bir gülüş olduğunu itiraf etmeliyim.