Puan vermedi·56 syf.····Okunma: 09 Mayıs 2021 03:40 Zweig'ın okuduğum her kitabında kahramanlarla empati kurabiliyorum ki bu beni okuduğum hikayelere daha çok bağlıyor.
Bu öykü gerçek bir olaya dayanıyormuş, okuduktan sonra öğrendim.
Aristokrat bir kadının sürgün edilince düştüğü boşluk, hazlarının denetiminde yaşaması, saray hayatına çokça anlam yüklemesi, sonunda ebediyen düştüğü çukur..
Hırsların verdiği çaresizlik, yaşarken nelere anlam yüklüyoruz, okurken bir kere daha düşünüyor insan bunları.