·124 syf.····Okunma: 09 Mayıs 2021 15:50 Mücadelesi , davası büyük bir adam Murat Bey.Uzun süre direnmiş , hayatın zaruretlerine , düzenin işleyişine karşı dayanmış .Ama bu davada yalnız bırakılmış ,çabaları sonuçsuz kalmış .`Sabahı beklemeyiniz dostum , geceden yola çıkınız ‘ diye yazılar gönderdiği dostları bir bir uzaklaşmış davaya olan inançlarını yitirmişlerdi.Belki o zamanlar yarım kalan inançlar ,hayaller şimdi genç nesillerle tekrar can bulup gerçeğe dönüşecektir.Umut işte ...