Sokak jargonunda kendi kültürümüz olmayan konuşmalar tam olarak bize yansımıyor mu desem yoksa etkili gelmiyor mu? Her neyse Otomatik Portakal benim açımdan ehhh idare eder bir kitap. 15 yaşında bir çocuğun sokak yaşamında yaptıklarını anlatıyor. Olayın bütünlüğüne bakınca çocuğun ne aile ortamı ne de okul ortamı onu bu alana itiyor. Tamamen doğaçlama bir sokak serserisi çıkıyor ortaya. Aslında konua beni çok sarmadı, çok yakın da hissetmedim kitabı kendime. Okunur mu okunur. Fanları bana kızmasın.