·420 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Şubat 2014 00:00 Okuyalı bir iki yıl oldu ama Elif Şafak'ın en beğendiğim kitabıydı.Günümüz aşklarında çok farklı bir aşk teması vardı ve kitap bittiğinde bir süre oturup kitapta olanlar hakkında düşünmeye başlıyorsunuz.