·108 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Şubat 2021 22:27 Öykü türüyle pek aram yoktur. Olayın tam içine girecekken yarım kalma hissi beni rahatsız ettiği için, bir sonuca ulaştıramadığım için okumalarım arasında pek olmaz öykü kitapları. Ama bu türe karşı fikirlerimi değiştiren muazzam bir kitap okudum. Muhtelif Evhamlar Kitabı! Yazarın dili ve anlatımı mükemmel. Sonlarını asla tahmin edemediğim bu öyküler aynı zamanda birbirleriyle bağlantılı ve bu okumayı o kadar heyecanlı bir noktaya taşıyor ki tarif edemem. Olaylara kendinizi kaptırmış okuyorken bir bakmışsınız kitabın sonuna gelmişsiniz, zaten incecik bir kitap. Çok çok güzeldi. Yazarın kalemine, zekasına hayran kaldım. Daha çok yazsın, daha çok okuyalım.