·327 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Mayıs 2021 12:36 Kitaba başladığımda epeyce bir süre kim kimin kızı, kimin annesi diye düşündüm durdum. Zaman ve karakter geçişlerinde çok zorlandım. Kitapta üç farklı zamanda nesilden nesile aktarılmış mutsuzlukları ile kanadı kırık üç kadın Samire, Yaşar ve Lorin 'in hayatı var.Annesinin kaderinin kızlarına nasıl yansıdığını ve bedduanın dönüp dolaşıp nasıl sahibini bulduğunu görüyoruz. Seriye benim gibi önce Üç Kız Kardeş sonra Kalbimin Can Mayası ile başladıysanız daha sonra başa
dönüp Bir Cihan Kafesi okuyacaksınız çok beklenti içinde olmamalısınız. 3 ve 4. kitabın tadını alamadım doğrusu. Başlarda sıksa da akıp gitti.