Dostoyevski okumak başlı başına zordur kişiyi tamamen kendi ilgisinde ve düşüncelerinin hakimiyetinde bırakmak ister yazar bunun için eğer Dostoyevski okumak isterseniz kendinizi zamanınızı tamamen ona ve düşünceler diyarına adamalisiniz. Onun amaci düşünce içinde düşünce yaratmak zihninizi zorlamak ufkunuzu genişletmek. BUDALA benim için okunması zor bir kitaptı o kadar çok yabancı isimli karakter vardı ki sürekli kopukluk yaşadım.Olay akışı çok durağan daima bir yaşamdan ötekine geçtiği için baya zamanımı aldı. Şu prens tam bir budala sonunun bu şekilde bitmesi canımı çok sıktı. Fakat bana bir şey katmadi desem yalan olur Dostoyevski okuyupta birsey alamamak olur mu ?Her kitap bir tecrübe BUDALA işte bir budaladan ne beklenirdi ki!!!