·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Mayıs 2021 12:12 Aslında kitapla alakalı alıntıda bulunmak istiyordum fakat daha ilk satırdan itibaren altını çizmeye başladığım bir kitap oldu . Bitirmem de biraz vaktimi aldı çünkü o kadar kendimi bulduğum ve ihtiyacım olan bir kitaptı ki cümleleri bir kaç defa okuyarak üstünde düşünerek ve sindirerek okumak istedim . Çocukluk yaralarınızın sebebini ve sizin şuan ki yaşamınıza etkisini öğrenip onlara merhem olabilecek bir kitap . Hayata dair kendinizde anlamdıramadığınız bir davranışınız yahut ebeveynlik serüveninizde sizleri rahatsız eden söylemleriniz , hareketleriniz var ise kitabı okumanızı tavsiye ederim . Kendi içinizde neler olduğunu , çocukluğunuzda yaşadığınız olayların bugününüze nasıl etki edip ışık tuttuğunu yazarımız çok güzel ve anlaşılabilir bir dilde yazmış .
İstifade edilmesi temennisi ile ..