eğer sizde kendinizi iyi hissetmek istiyorsanız mutlaka bu kitabı okumalısınız.. neden mi okumalıyız başta düşüncelerimizin iyileştirdiği bir kitap hem kendimize hemde sevdiklerimize yararlı olacak siz davranışlarını onların severek ve bunu istemeyerek yaptığınızda kendinizi çok iyi hissedeceksiniz... karar verirken yardımcı olacak bir kitap... yeri geldiğinde düşüncelerimiz çok karmaşık olabilir iste size bu karmaşadan çıkaracak bir kitap.... iyi okumalar