Bu kitabı her okuduğumda farklı bir zevk veriyor, farklı bir tat alıyorum. Okurken zorlandığını söyleyenler var fakat katılmıyorum. Karakterin çektiği vicdan azabını, pişmanlıklarını onunla hissediyor, yaşadığı gerilimi birlikte hissediyorsunuz. Her yaşta okunması gereken ve en iyi verim için birkaç kez okunmasını önerdiğim bir kitap.