·72 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Mayıs 2021 19:31 Cok kısa ancak o kadar dolu dolu bir kitap ki, her satırda kendinizden bazen çocukluğunuzdan , bazen geçmişin bir anından bir his, bir parça buluyorsunuz.Tadı damagımda kaldı. Keşke biraz daha hacimli bir kitap olsa dediğim kitaplardan oldu.Okumayı düşünen varsa kesinlikle okunmalı,mutlaka kendinizden birşeyler buluyorsunuz.Benim için huzur veren bir kitap oldu.YARIN YOK ONA GÖRE...(Kitabın son cümlesi)