·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Mayıs 2021 03:09 Öncelikle büyük beklentiler içersinde kitabı aldım ve okudum kitap beklentilerimi fazlasıyla karşıladı george orwelinin bu kitabı masal tadında yazılmış konu hayvan çiftliği ve Sevim dostlarımız hayvanlar,hayvanları karakter olarak insanların yerine koyan bu kitap kapitalizmi gücün ve iktidarın korku hegomanyasının insanlar üstündeki etkisini anlatmakta ne kadar masal tadında olsada yazarın ele aldığı konu ve dem vurduğu olaylar gerçekten muhteşem okumayan,bilimden,ilimden kendini özgürlük adı altında birilerinin hegomanyası altına sokan insanların gücün,iktidarın ve korku hegomanyası altında nasıl sömürüldüğünü emeklerinin nasıl heba edildiğini anlatmakta iktidar ve gücü ele geçirenlerin kendi koyduğu kuralları bile gözetmeksizin güç ve hırsla sistematik olarak ufak ufak planlı ve düzenli bir şekilde sömürü düzenini toplumların üzerinde kesin ve net bir şekilde görmekteyiz dünya klasiklerine girmiş bu eseri herkesin okumasını tavsiye ederim Kitapla kalın