Uzun zaman sonra okuduğum farklı bir bakış..
Kitaptaki körlük ile gerçek yaşamdaki körlüğü okumam boyunca sorguladım. Bazen çok üzüldüm bazen de bir o kadar mutlu oldum. Ders verici, sorgulatıcı ve her cümlesi anlam taşıyan bir kitap. Kütüphanemde en güzel yeri aldı diyebilirim. Okursanız pişman olmayacağınız bir kitap... İyi okumalar dilerim...