İlk okumaya başladığımda sıkılıp bıraktım . Sonradan sakin kafayla okuduğumda elimden bırakmadığım bir kitapti . Şehrin gürültüsünden uzaklaşıp farklı bir dünya hayal ettirdi. böyle bir yer yok ya da var bilmiyorum ama okuyup ozumseyip hayatıma geçireceğim bir çok şey kattı bana . Belki bu dünya içimizde ve herkes kendi ütopyasını kurmalı , kim bilir .