Geçmiş bizim sahip çıkmak gerekir. Fuzuli, Baki, Nedim en az Yunus Emre kadar bizim okumak anlamak gerekir. Eski eserlerin diline vakıf olmak gerekir, Osmanlıcayı bilmeyen kişi kalmaması gerekir. Kültür denilen mefhum yalnızca dar açıdan bakılacak bir mesele değildir. Senin gibi düşünmek ne güzel Mehmet Kaplan. Bu yolda fenerimiz olduğunu idrak etmek ne güzel...