Çok tatlıydı:)
8/10
·136 syf.··
Beğendi
·
2021 20. kitabı
bu kıtap gercekten cok guzel ve sekerdi.Çok tatlı bır köpek yavrusu olan karamel'in başı sahibinin evindekı kedıyle derteydi.onların catısmalarını izlerken çok güldüm.bu kıtap bana pozıtıflık verdı.bu bır serı kıtabı ve ben tum kitaplarını almadım sadece 2 kitabını aldım ama onlarıda alıp okumayı dusunuyorum.
Hayat
Karamel'in Başı DertteHolly Webb · Pegasus Yayınları · 201716 okunma
·
13 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.