Puan vermedi·72 syf.··Beğendi
· Edebi açıdan çok sağlam , bir çırpıda büyük bir keyifle okuduğum bir kitap . Birbirine aşık Abelard ve Heloise’nin sarsıcı duygularını sundukları mektuplardan oluşan etkileyici bir eser.Aşkta , kadının ve erkeğin rolünün yüzyıllar geçse de aynı şekilde devam edegeldiğini bir kez daha okumuş oldum.