·317 syf.····Okunma: 08 Nisan 2021 11:41 Ayşe Kulin deyince hep bir önyargı oluşuyor insanlarda. Hele de tarih kitabı olunca. Pek fazla tarih kitabı okumayan biri olarak çok kısa zamanda bitirdim. Gayet akıcı ve anlaşılır bir dili var. Abdülaziz döneminde yaşananları okurken adete hissettiriyor. Yer yer duygusallaştırıyor.