Kitap çok akıcı ve güzel.Okurken duyguları birebir hissediyorsunuz.8 yıllık bir evliliği olan Bayan Irene'nin refah ve sıkıcı olan bir yaşamı vardır.Bir piyanistle eşini aldatır ve kocasının bunu fark edip peşine bir bayan taktırması,hayatını kabusa çevirir.Sürekli bir yakalanma korkusu yaşar,sahip olduklarının farkına varır ama bu korku o kadar büyür ki intihara kadar sürükler Irene'yi.