Bu kitap harika bir mektup koleksiyonundan oluşuyor, metinler bir kızın duygusal dünyasını betimlerken onun hayattan beklentilerini ve düşlerini hatta hayal kırıklıklarını çok naif bir dille anlatmış. Aynı cins iki farklı kuşak arasındaki uyumu ve zıtlığı da gözler önüne seriyor. Tek kelimeyle duygusal ve naif diyebilirim.