#okudumbitti #kitapyorum #agathachristie
#mayısayı 3.kitap #sayfa175
Bu kitapta cinayet başlangıç değil bir sondu.
Normalde Agatha kitaplarında cinayet en başta işlenir ve yavaş yavaş sonuca gideriz.
Fakat bu kitapta işler sıfır noktasından başlıyor
Oldukça akıcı ve yine mantığa dayanan olaylar örgüsüyle okunmaya değecek bir eserdi,bu yüzden tabi ki tavsiyedir
#ALINTILAR
"İnsanlar... Her türde, boyda, biçimde insan... Bazıları akıllı, çoğu akılsız..."
"Cinayet aslında bir hikâyenin sonudur. Kritik andır. Sıfır noktasıdır."
İnsanın doğuştan sahip olduğu yetenekleri sol el gösterir. Sağ el ise yaşamını ne hale soktuğunu.