·328 syf.····Okunma: 04 Nisan 2021 23:38 #okudumbitti #kitapyorum #ortakokuma
#WulfDorn #Travma #nisanayı 1 kitap.
Dorn maceramızın sonuna geldik.Bu güzel yolculukta bana eşlik eden Bahar ve Arzu ablama çok teşekkür ederim,iyi ki sizlerle beraber okudum,sohbetleriniz için ❤
Hiç düşündünüz mü çocuklara nasıl bir gelecek bırakıyoruz
Onlara nasıl bir hayat sağlıyoruz
Masumiyetleri elinden alınan çocuklar bu sorulara verilen cevaplardan pek memnun değiller
Ve geleceğin nasıl olması gerektiğine bakın nasıl karar veriyorlar (kitapta)
Kitabın konusundan bahsetmeyeceğim,bilmeniz gereken tek şey
"GELECEK ÇOCUKLARIN"
#Alıntı
"Çocukken olaylara ve insanlara önyargısız yaklaşıyoruz ve her şeye, herkese şans tanıyoruz. Sonraları yaşamın gerçek doğasını tanıdıktan sonra resimlere gülen güneşler çizmekten vazgeçiyoruz. O zaman boya kutusundaki koyu renklere uzanıyoruz."
️️Renkleriniz hiç solmasın diyorum ve kitabı kesinlikle tabsiye ediyorum️️