Puan vermedi·141 syf.··
2021 13. kitabı
·
16 günde okudu
·
Okunma: 13 Mayıs 2021 00:50
Ayşegül Genç in okuduğum ikinci kitabı devamı da gelicek muhtemelen inşallah . Üslubu çok güzel ve akıcı. Özellikle bu kitabında bunu çok hissettim. Verdiği örnekler çok hayatın içinden ve samimi. Özet olarak kitabı sevdim, bikac arkadaşıma da tavsiye ettim. Merak edip incelemeleri okuyan dost, sana da tavsiye olunur
Metropol BedevisiAyşegül Genç · Erkam Yayınları · 2010128 okunma
·
67 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.