·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Ocak 2017 00:00 Öykülerin hepsi güzeldi:)) Ben en çok "Yedi kat" öyküsünü beğendim. Öykü de "Ölüm" kavramına karşı göstermesi gereken ciddiyeti göstermeyen bir adamın nefes kesen bir süreçle ölümle nasıl burun buruna geldiğini anlatıyor.