Benim ilk Stephen King romanım. Gerilim veya korku romanları pek okuyan biri değilim. Açıkcası beklentimi karşılamadı. Neden mi? Korku filmi izlediyseniz klasik olaylar oluyor. Yeni bir ev, yan komşuları yaşlı, lanetli bir mezarlık... Kitabı okurken belliydi böyle olacağı dediğim çok yer oldu. Ne yalan söyleyeyim son sayfayı tahmin etmemiştim. Akıcı bir dili vardı. Kurgu bana çok klasik geldi. Çok az yerde gerildim. Korkmayı bekledim başlarda ama sonra neler olacağını tahmin edince olaylar sırasında korkmadım. Yetişkin içerikli sahneler bulunduran bir kitap. Başyapıt olduğunu söyleyenler var, bu konuda yanıldıklarını düşünüyorum. Her ne kadar klasik bir kurgu olsa da, kurguyu güzel anlatmıştı. Kalemi sağlam bir yazar. Kitapda en en sevdiğim yanı baş karakter olan Louis ' in aklından neler geçtiğini okuyabilmek çok hoşuma gitti. Son sayfalarda olayları bazen Rachel ve Jud karakterlerimizin gözünden de okuduk. Kitabın sonu açıkcası yoktu demek daha mantıklı zira sonunu tamamen sizin hayal gücünüze bırakmış yazar. Gerilmek istiyorum diyorsanız okumanızı tavsiye ederim. Çok fazla korkmanız gerektiğini düşünmüyorum. Keyifli okumalar diliyorum.