Puan vermedi·168 syf.····Okunma: 13 Mayıs 2021 13:05 Şermin yaşar'dan daha önce 'gelirken ekmek al' okumuş ve çok çok beğenmiştim. hikayelerin hepsi birbiriyle yarışır derecede iyiydi. ama bu kitap biraz zayıf kalmış 10-15 hikayenin içinde; Nurşen ve Vecdi eniştenin hikayesi dışında diğerlerini pek beğenemedim,sönük kaldıklarını düşünüyorum...