Puan vermedi·168 syf.··
2021 8. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 13 Mayıs 2021 13:05
Şermin yaşar'dan daha önce 'gelirken ekmek al' okumuş ve çok çok beğenmiştim. hikayelerin hepsi birbiriyle yarışır derecede iyiydi. ama bu kitap biraz zayıf kalmış 10-15 hikayenin içinde; Nurşen ve Vecdi eniştenin hikayesi dışında diğerlerini pek beğenemedim,sönük kaldıklarını düşünüyorum...
Göçüp Gidenler KoleksiyoncusuŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202413,3bin okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.