·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Ocak 2017 21:49 bu nasıl bir kurgudur Game of Thrones'ta bu kadar ani hikaye değişimleri yok :)
kurgusu harika hayranlıkla okudum sürekli bir merak uyandırıyor kitabı elimden bırakamadım resmen kendini zorla okutuyor(yer altında dünya var için) Betimlemelere gelirsek her iki kitapta da mükemmeldi soyut kavramları öyle bir anlatıyor ki sanki elimde tuttuğum kitaptan daha canlı daha elle tutulur. O kadar somuttu ki karakterle beraber yeri geldi hüzünlendim yeri geldi mutluluktan havalara uçtum. Sonlara doğru hikaye yarım kalacak diye çok korktum fakat yazar hikayeyi ustalıkla bitirdi. Yazarın okuyucuyla kurduğu direkt iletişimler ise bence kitabın en tatlı özelliği zaten o olmasa kitap bitemezdi.
Neyse uzun lafın kısası bu kitabı okumadan ölmeyiin :))