·413 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Mayıs 2021 12:48 Cengiz aytmatov un okuduğum ilk kitabı kitap gerçekten çok güzeldi bugüne kadar neden şans vermemisim diye kendime biraz söylendim açıkçası hele ki bölüm baslarindaki dörtlükte tren yolunu hiçliğin ortasında kaldığı yeri tabir ederken başlangıç noktası sayıp herşeyi nerdeyse oraya bağlaması beni çok etkiledi Çok yanlış bir hareket ama Anadolu da çocuklar bir treni gördüğünde ellerinde ne bulursa atmaya sanki kötü biseymis gibi hemen gitsin isterler sarı özek te ise treni 1 dk durdurmak bile çok büyük lüks heleki binip gidebilmek çok daha ayrı bir lüks benim için bir eksiklik uzay gibi sonsuz hayal gücüne yer verilecek bir öğenin çok az yazilmasiydi keyifli okumalar dilerim