Kitabı okumaya başladığımda Büyük bir heves vardı. Sevdiğim yazarın bütün kitapları güzel olacak düşüncesi ile başladım ancak kitap kısa olmasına rağmen beni çok yordu. Araya başka kitaplar aldım ve yarıya gelince bıraktım. Tarihî ve tarih algısı yüksek olan kitapları sanırım eskisi kadar sevmiyorum.