10/10
·116 syf.··
Beğendi
·
2021 20. kitabı
·
22 saatte okudu
·
Okunma: 15 Mayıs 2021 00:13
Okudumbitti# Adeta bir terapi seansından çıkmış gibi hissediyorum.. yüzümde hep bir gülümseme ve "Evet ya ne kadar da doğru söylüyor".."Ahh hep bunları düşünsek, hatırlasak,uygulasak"diye diye okuduğum ve tekrar okuyabileceğim sıcacık samimiyetle yazılmış bir kitaptı..Şermin yaşar ne yazsa okurum demişti bir okur artık bende o kervandayım.. Olduğu gibi olan,içtenlikle yazan bu yazarı seviyorum.. Sıkılıyorsan,ne yapacağını bilmez bir haldeysen hayatta her şeyin kötü gittiğine inanmaya başladıysan al ve oku Hatta yanında taşı arada bir sayfa aç,tekrar kendine gel ...
Ev Yapımı Sihirli DeğnekŞermin Yaşar · Elma Yayınevi · 20193,122 okunma
·
47 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.