·158 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Ocak 2017 10:46 Kötülük satılıktır, iyilik satılmaz.. Bu romanın her köşesinde bunu hissettim. Kaymakamın ve halkın, açgözlü çeltik ağlarına karşı direnişi, ne güzel, ne içten anlatmış Yaşar Kemal. Teneke, hüzünlü sonları şarkısı, acıları en baştan yeniden yaşamakmış aslında, tıpkı bugünkü Türkiye'de de olduğu gibi.
Burada ki büyük mesaj ise:
"Devlet vatandaşına sahip çıkmazsa, kanunlar bir işe yaramaz! "