·280 syf.····Okunma: 15 Mayıs 2021 17:12 Yazarın okuduğum ikinci kitabıydı.Nasıl desem çok tuhaf bir kitap güzel evet ama okurken böyle seni sürüklemiyor.Cok ince detaylar var düşünmen gereken okurken beni yordu birazcık.Ohoo ben bunu 3 günde okurum dedim ama 12 günde zor bitirdim. Yazıldığı dönem düşünülürse başarılı bir kitaptır.
Tabloya çok fazla imge yükleyen yazarın hayal dünyası ve Dorian'nın bitmek tükenmek bilmeyen kibri ve hırsı... Beklenmedik bir son.
Bir insanın dışı güzel olsada ruhu kötü olunca neler oluyor okuyarak görüyoruz.
İlginç bir kitaptı ..