Ahmet Ümit'i çok severim ve çok başarılı bulurum. Eserlerinde akıcı üslubu ve çok iyi yaptığı betimleme sanatıyla en sevdiğim yazarlar arasındadır diyebilirim. Bu kitabında birbirinden farklı hikayeleri ele almış ve okurlarına başarılı bir polisiye kitabı sunmuştur. Aynı şekilde Beyoğlu'nun En Güzel Abisi kitabını da şiddetle öneririm. :)