·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Mayıs 2021 08:51 Sonu bilmeden okunursa daha heyecanlı olacağına eminim. Sürükleyici , düşündürücü, üzücü bir hikaye. Bazı şeylere inanmak gelmiyor içimden. Bu kadar acımasız olunamaz, olunmamalı. Hele sonu benim zihnimde hiç öyle bitmez.Eğer bir gün biterse mutluluğu, gücü yitirmiş olurum.