8/10
·128 syf.··
2021 15. kitabı
Kitabın doğu-batı'nın kültür çatışmasını hem sanat hem birey üzerinde ele alan bir konusu vardı. İşlenen konu ve konunun sadeliği açısından kitap güzeldi. Benim okuma hızımı yavaşlatan tek kısım artık kullanılmayan Türkçe sözcüklerin çok fazla olmasıydı. Anlamları dipnotta yazmasına rağmen okuma hızımı baya düşürdü. Ancak bu durum elbette kitabın edebi değeri ve güzelliğinden bir şey eksiltmiyor çünkü her eser yazıldığı dönemin dilini ve kültürünü yansıtır bu da olması gerekendir zaten. Kısaca doğu-batı tartışmasını zengin bir dille okumak isteyenler için güzel bir eser.
Fatih HarbiyePeyami Safa · Ötüken Neşriyat · 202057,2bin okunma
·
8 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.