·375 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Mart 2016 00:00 Kitabı elinize almadan önce içinizde ki bütün kırıklıkları bir kenarı bırakın, kalbinizde ki en ufak bir kırıklık bile bu kitabı kaldıramaz...
Bu kitabın içeriği hakkında ne söylenebilir bilmiyorum. Burada yazacağım en mükemmel sözcükler bile, sanırım kitaba bir hakaret olacaktır. Elinize aldığınız da bir daha bırakamayacağınız, evinizde sizi sürekli bekleyen birisi olacak bu kitap. Yüzlerce kitap okudum, ancak az etkilendim. Ve ilk kitap ile yaşadığımı fark ettim, bu kitap bana kendisi ile yaşama fırsatı verdi. Okuyun arkadaşlar, her gün karanlığa gittiğimiz bu dönemde bir umut olsun kitaplar...