·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Mayıs 2021 14:51 Mükemmel bir seri... Kurgusu , çizimlerin curetkârlığı, diyalogların ve konunun derinliği uğraşılmış ve baya çalışılmış bir çizgi roman... Keşke dizisinde önce bu seriyi okusaydım... Çok farklar var elbette.... Bazı yerlerde çok argolu olsada gülmekten kendimi alamadım..Dizi tadında bir çizgi roman....